יום רביעי, 28 במרץ 2012

Have a Colorful Winter

Have a colorful winter

על קמפיין החורף שעיצבנו לרשת האופנה JUMP

saphir. cherry. stone. koniak. שימוש בצבעי העונה כקונספט לקמפיין

הקמפיין הקליל, האייקוני, הצבעוני התואם את טרנד מונדריאן שייצרנו עבור חברת האופנה ג'אמפ בחורף האחרון, מהווה משב רוח רענן ומוכיח שקמפיין לא חייב להיות הכי מתוחכם והכי פורץ גבולות. לפעמים קלילות, קריצה ואוירה של אופנה וצבעוניות בשילוב הדוגמנית הנכונה, הם בסיס לקמפיין שתמיד עובד! 
Have a colorful winter- סיסמה קליטה ומקסימה, שובת לב שניתנת לפיתוח במגוון וריאציות
העיצוב- נקי, קוקטי, פשוט ואסרטיבי :) תומך קונספט, וכמו ששותפתי תמיד אומרת, כדי לומר אופנה, לא צריך לצרוח א-ו-פ-נ-ה!!!!!
מיטיבה לעשות זאת חברת האופנה עונות, או נכון יותר לכתוב ONOT! שילוב מנצח של פרזנטורית הורסת, עם קריאייטיב קליל וקליט כשהסלוגן wear your smile קולעים בול לאווירה, לערכי המותג ומשלימים בצורה מעולה את המסר, מה שמשדרג באופן משמעותי את ערך המותג עונות ובגדול (תרתי משמע ובלי בושה), בית ספר למיתוג.
המודעות וכן היישומים הנלווים כמו שלטי החוצות, דיוור ללקוחות, משדרים לייפסטייל, אוירה, ולא רק בגדים. כי כידוע, הבגד הוא רק מזכרת מהמותג ואם נודה על המת, הרשתות הרבות מציעות למעשה את אותה גברת אפילו בלי שינוי אדרת. הכול תלוי בסיפור, בעטיפה, או בשם השכלתני- המיתוג. נכון, לג'אמפ יש עוד דרך ארוכה לעבור בכל הקשור למיצוב החנויות ומיתוג בכלל, אבל הקמפיין הזה עושה את העבודה לעת עתה.


מארינה מקסימיליאן בלומין ל ONOT. קמפיין נכון. פרזנטורית הורסת בי"ס למיתוג


משדרים לייפסטייל, לא רק בגדים. עמוד מתוך דיוור חג ללקוחות רשת JUMP:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה